Melting



Våra fönster har varit helt övertäckta med vackra frostmönster på grund utav den bitande kylan, men nu har det äntligen har blivit lite varmare. Jag var egentligen dum som inte fotade frosten innan det började smälta... Nåväl, kylan lär väl inte ta slut än på en par månader så jag lär nog ha tid att ta bilder senare. Jag tycker bilderna ovan blev ganska fina ändå, om jag får säga det själv.

Kan ju säga att det som står högst upp på min önskelista just nu är en bra men ändå lättanvänd systemkamera. Visst är det så att det egentligen inte är kameran som gör bilderna utan fotografen, men man kan ju ändå göra så mycket mer med en systemkamera än med en vanlig digital. Min kamera är helt okej, men jag känner mig ändå väldigt begränsad. Skulle kunna göra så mycket mer... Nåväl, det är bara till att börja spara :-)

 


Kommentarer
Postat av: Eruuka

Ja nu har det i alla fall äntligen blivit bättre, men nog fan finns vissa scener ur filmen på min näthinna innan jag somnar.

De flesta skräckfilmer brukar jag inte reagera på, jag menar zombies vet jag inte finns på riktigt, så sånt brukar inte störa min nattsömn så väldigt mycket, jag tror den där var värre bara för att den verkade så jävla verklig! Huwwa, jag hatar psykiskt påtagliga skräckfilmer! Men det känns skönt att inte vara ensammen iaf ;)

2010-01-11 @ 18:42:39
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0