Dag 2: Därför bloggar jag

Det finns många orsaker till varför jag bloggar. Klart jag vill att folk ska läsa mina texter och titta på mina bilder och uppskatta det. Få lite uppmärksamhet och bekräftelse. Det är en del. Men samtidigt tycker jag att det är väldigt roligt och ett bra sätt att få visa min kreativa sida. Det är väldigt viktigt för mig att få skriva, att jag på ett eller annat sätt håller igång mitt skrivande så att jag hela tiden växer. Förvisso postar jag bara bilder vissa dagar, men det ser jag som en del i min utveckling som hobbyfotograf. Den sista delen handlar främst om framtiden och nostalgi. Att jag någon gång i framtiden skall kunna läsa gamla inlägg och minnas.

Så man kan summera det i tre delar:
  • Uppmärksamhet och uppskattning
  • Kreativitet och utveckling av mig själv
  • Mitt framtida jag skall minnas
Det här inlägget ingår i "Sju dagar om mig".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0