Mot Frösön

Hej alla vänner!
Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, men som ni kanske förstår har det varit lite mycket senaste tiden. Förutom letandet av boende har jag gått och dragit på mig en riktigt hemsk förkylning. De senaste dagarna har jag varit i princip däckad och inte gjort något annat än sovit. Börjar bli lagomt less på allt snor och hostande och att tvingas vara instängd. Som tur är så känner jag mig lite bättre idag, så håller tummarna på att den snart är borta.

Lägenhetsjakten har gett resultat föresten. Vi har lyckats knipa åt oss en riktigt fin tvåa som ligger på Frösön. Den är nyrenoverad för bara något år sedan med väldigt öppen planlösning och fantastiskt tak. Underbar utsikt över storsjön och inte alls långt avstånd in till stan. Till boendet hör även ett gym och en bastu. Allt det här låter ju givetvis fantastiskt, men det finns en hake. Hyran är lite dyrare än vad vi hade tänkt oss och ägaren vill bara hyra ut den till juli eftersom han sedan skall försöka sälja den. Så efter det måste vi tyvärr leta nytt igen. Känns tråkigt eftersom jag blev kär i lägenheten så fort jag såg den, men men. Nu är vi ju åtminstone säkra i ungefär ett halvår till. Sedan är det ju lättare att flytta på sommaren och börjar vi i tid så skall det nog inte vara några problem.

Nu skall jag nog ta mig en liten tupplur innan älsklingen kommer hem, men jag skall försöka uppdatera lite oftare!

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Fan vilken tur att ni hittade en lägenhet då ^^



Krya på dig sötnos <3 Saknar dig.

2009-12-16 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0