Förberedelser

God morgon! (eller något)
Har för en liten stund sedan avslutat en god frukost bestående av hallonyoghurt, hallon, blåbär, banan, en kopp grönt thé och saffransskorpor. Det blev lite väl lång sovmorgon idag - klev upp för ungefär en timma sedan - men kände att jag behövde sova ut lite extra eftersom jag fick så lite sömn förra natten. Ikväll blir det partaj, och ser verkligen fram emot det. Först ut en sväng till Torvalla runt 8-9 och sedan bär det av mot Lugnvik. Hade egentligen varit smidigast att fira på ett och samma ställe, men vill väldigt gärna träffa så många vänner som möjligt :-) Och sen måste jag ju förstås även få pussa på min älskling vid tolvslaget, han kommer nämligen inte att vara vid den första festen jag skall på. Nåväl, nu tänker jag slänga på mig en ansiktsmask och lägga mig och njuta i ett välbehövligt varmt bad, det är nämligen iskallt i våran nya lägenhet (kanske 15-16 grader) även fast elementen står på fullt. Så lite värme kan verkligen behövas. Sedan vill man ju vara lite tjusig inför ikväll också.

PS. Dum som jag var glömde jag min kamerasladd hemma hos mor och far, så det blir tyvärr inga bilder idag, eller på ett par dagar. Blir förbannad på mig själv att jag alltid skall vara så tanskpridd.

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Grått nytt hår!!! :D



(Och gott nytt år förstås)

2009-12-31 @ 16:20:18
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Emma

Detsamma detsamma! ;-)

2010-01-01 @ 13:38:06
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0