God fortsättning

Pust och stön. Så var julen till ända, den gick ganska obemärkt förbi utan några större bekymmer (som varje år med andra ord). Hoppas ni alla har haft en bra tid och har passat på att umgås med era nära och kära, det är ju ändå det julen handlar om tycker jag. Själv så har jag haft en mycket trevlig tid hemma hos mor och far med god mat, kakor och godis i mängder, trevliga julklappar osv. Bland mina paket kunde man bl.a hitta en perkolator, en riskokare, Disneyfilmer (Svärdet i stenen, Snövit och de sju dvärgarna och Pinocchio), The Sims 3 Destination Världen, smink, choklad och lite annat smått och gott. Nöjd!

Nu är det dags att ladda inför nyår, även om nyår för mig inte betyder så mycket. Jag har ingen aning om vart eller med vem jag skall fira, OM jag ens skall fira. Matrim jobbar till 20 på nyårsafton och börjar 9 på nyårsdagen... :-/ Fast det är ju klart, jag bangar ju aldrig en chans att få klä upp mig och fixa snygg frisyr och smink, som jag gjorde på julafton... :-)


Fin i håret, fast min kamera ville inte riktigt visa det...


Fin festblåsa som jag hade på julafton.

God fortsättning på er!


Kommentarer
Postat av: Matirm

Gah!! Babe du är så jävla snygg!!!

2009-12-28 @ 20:40:34
Postat av: Ceriadwen

Snygging! :D



Nej, jag fattar inte riktigt grejen med nyår. För mig handlar det bara om finklädd+mat.

2009-12-29 @ 15:03:47
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Emma

Isabel: Tack vad gullig du är! <3



Precis, så tänker jag med!

2009-12-29 @ 17:23:15
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0